"Familia Nevazuta, Darul lui Dumnezeu"

joi, 11 martie 2010

O floare rara

Doamne ajuta;Va mai retin cateva minute dar nu va suparati pe mine ,numai asta stiu sa fac; O floare rară
Un om bogat, fără familie, se plânse odată unui prieten de-al său:
- Oamenilor nu le place de mine, mă numesc zgârcit şi hapsân, cu toate că în testamentul meu am lăsat scris ca averea mea să fie preluată de o instituţie de ocrotire socială.

Prietenul său îi răspunse:

- Ascultă, îţi voi spune povestea vacii şi a porcului:

Se spune că odată porcul veni la vacă şi-i zise: "Oamenii vorbesc mai totdeauna numai despre tine. Eşti prezentă şi la televiziuni pe spoturile publicitare. Ştiu, tu le dai lapte, dar eu le dau mult mai multe: le dau carne, slănină, grăsime, şorici şi din mine oamenii fac cele mai gustoase mâncăruri: caltaboş, cârnaţi, sarmale, tobă bine

Un comentariu:

  1. PSALM DE MANGAIERE

    PSALM DE MANGAIERE
    Nu te intrista, straine,
    De esti izgonit,
    Caci mai mult decat tine
    Eu am patimit.

    Cruce, spini, otet si fiere
    Am gasit la oameni,
    Ca sa-ti dau tie putere
    Mie sa te-asemeni.

    Bucura-te deci, o, frate,
    Daca patimesti,
    Prin rabdare-or trece toate
    Caci cu Mine esti.

    Nu cata-n aceasta vale
    Numai mangaieri;
    Viata-ntreaga este o cale
    Plina de dureri.

    Deci du crucea suferintei,
    Rabda-al vietii chin,
    In nadejdea biruintei
    Du macar un spin.

    Daca vei slabi-n ispite,
    Ratacind prin lume,
    Roaga-te mai mult, iubite,
    Strig-ma pe (Mine) nume.

    Iar eu fara nici o sila
    O sa-ti ies inainte
    Si-o sa fac cu tine mila
    Ca un bun Parinte.

    Langa tine-apoi voi merge
    Tot mereu, mereu,
    Lacrima din ochi Ti-oi sterge
    Ca un Dumnezeu.

    Nu te intrista, copile,
    Daca suferi mult;
    Roaga-te-n aceste zile
    Iata, te ascult.

    De vei fi cuprins de valuri
    Si de tot slabit,
    Eu o sa te scot la maluri,
    Fiul meu iubit.

    De vei fi batut de ganduri
    Si de dor pe cale,
    Iti voi sterge-n orice randuri
    Lacrimile tale.

    De nu ai in lume mama,
    Lasa, fiul meu,
    Nu mai fi cuprins de teama,
    Tata iti sunt Eu!

    Fugi de oameni, de pacate
    Urca sus calvarul,
    Iata vin la tine, frate,
    Ca sa-ti duc amarul.

    Si voi ramanea cu tine
    Pana la mormant,
    Numai tu sa crezi in Mine
    Caci cu tine sunt.

    Si voi duce-a ta povara
    Oriunde vei fi,
    Fie iarna, fie vara,
    Eu te voi pazi.

    Pe cei stapaniti de ura
    Ii voi imblanzi,
    Iar pe cei ce ma injura
    Ii voi risipi.

    Pe cei plini de ganduri rele
    Ii voi impaca,
    Si pe fiii Maicii Mele
    Nu ii voi lasa.

    Nu mai plange deci, o, frate,
    Pe carari straine,
    Mani vor trece-aceste toate
    Si vei fi cu Mine!…

    Vasile Preotul
    Publicat de putincredincioasa

    RăspundețiȘtergere