"Familia Nevazuta, Darul lui Dumnezeu"

marți, 30 martie 2010

PLANG INGERII

Plang ingerii***O zi de vară, fierbinte,
Când cerul s-a îmtunecat,
Vântul sufla din ce în ce mai tare,
Iar îngerii s-au întristat...

Au plâns întruna și vor plânge,
Că am uitat de cele sfinte,
Și nu ne-am lepădat de vrajbă,
Și reci, călcăm peste morminte...

Și-n drumul către veșnicie,
Când vom fi cu toţii în pământ,
Și unii vor călca pe glie,
Ne-om întoarce în mormânt.
************************************************************************S-a speriat Pământul de-atâtea cataclisme
Încât i s-a făcut părul vâlvoi
De coline dealuri munţi şi creste

S-a speriat mămuca Terra de-atâtea războaie
Cu zecile de bombe ce i-au denaturat membrele
Ventrele
Şi au lăsat în urmă gropi uriaşe ce s-au umplut
Cu apa sărată a sudorii luptătorilor din veacuri

A fost resuscitat apoi
De Unic Dumnezeu
Stăpân al timpurilor
Al spaţiilor infinite
Al sufletelor

Azi toată Terra
Pământu-ntreg
Este Ierusalimul
De Florii
Ce triumfal a-ntâmpinat
Pe Fiul Unicului Dumnezeu

Pământule, eşti tatăl meu!
Terra, tu eşti mama mea!
Cu voi
Noi fiii
Îl preamărim pe Dumnezeu

******************************************************************************Semn de bun rămas


Un gând, un pas şi iar un pas,
Păşesc încet...de bun rămas
Un gând, un pas şi iar un pas,
Un vers, un vis, un bun rămas,
E tot ce-a fost şi...tot ce-ţi las.

Am fost puţin nedumerit
Sunt un bolnav închipuit?
Cum poţi să pleci când n-ai sosit,
Sau cum întorci din drum un val
Ce încă n-a ajuns la mal

Când vrei răspuns la-ntrebări
Întreabă oamenii prin gări...
Întreabă farul de pe mal
De ce stă numai sus pe deal...
Un gând, un pas...mă uit la ceas
Şi-ţi fac un semn de bun rămas.
ATAT SI NU VA MAI DERANJEZ IERTATI-MA NUMAI ASTA STIU SA FAC!!!!!!!!!!!!!!! Durerea sufletului meu

În ziua aceasta, de Florii,
Mă-ntorc cu drag acasă
Şi-n poarta casei vreau să pun
O salcie pletoasă.

Şi de o fi adevărat,
Minuni să facă-n casă,
Atunci aşterne-n prag şi tu
O salcie pletoasă.

Şi pe copii să îi îmbraci
În haine noi şi-n plete,
Să le agăţi un fir gingaş
Din salcia pletoasă.

Să le aducă mult noroc
Şi să le fie bine,
Să crească mari şi sănătoşi
Sub salcia pletoasă.

Şi când vor creşte mari şi ei,
Să pună-n faţa casei,
De Sărbătoarea de Florii,
O salcie pletoasă. SUSICA
Last message received on 3/30 at 5:11 AM
Roza Lia (3/30/2010 6:57:10 AM): Vad dragostea Lui - (Prenciu Corina Carmen)

Vad in fiecare picur de ploaie
Lacrima lui Iisus
Ce inca mai curge
Si azi, pe obraji Lui.

Vad in fiecare innorare
Durerea Lui pentru mine
Caci ma doreste cu-ardoare
Sa fiu al Lui, cand are sa vina.

Vad in fiecare fulger
Ce strabate cerul cu putere
Vad dorinta Lui pentru mine
De-a fi cu El o vesnicie.

Dar vad in fiecare raza de soare
Dragostea Lui mare
Ce-o are pentru mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu