"Familia Nevazuta, Darul lui Dumnezeu"

joi, 29 aprilie 2010

PSALM DE MÂNGÂIERE (scris de Parintele Cleopa) Nu te întrista, străine, De eşti izgonit, Căci mai mult decât tine Eu am pătimit. Cruce, spini, oţet şi fiere Am găsit la oameni, Ca să-ţi dau ţie putere Mie să te-asemeni. Bucură-te deci, o, frate, Dacă pătimeşti, Prin răbdare-or trece toate Căci cu Mine eşti. Nu căta-n această vale Numai mângâieri; Viaţa-ntreagă este-o cale Plină de dureri. Deci du crucea suferinţei, Rabdă-al vieţii chin, În nădejdea biruinţei Du măcar un spin. Dacă vei slabi-n ispite, Rătăcind prin lume, Roagă-te mai mult, iubite, Strigă-mă pe (Mine) nume. Iar eu fără nici o silă O să-ţi ies înainte Şi-o să fac cu tine milă Ca un bun Părinte. Lângă tine-apoi voi merge Tot mereu, mereu, Lacrima din ochi Ţi-oi şterge Ca un Dumnezeu. Nu te întrista,

pilda zilei ///Limba demonilor

Intr-o zi, un preot i-a spus unui taran care injura pe camp:

- Prietene, vii din iad?

Taranul, neintelegand semnificatia acestor cuvinte, i-a cerut preotului sa-i explice ce a vrut sa spuna. Preotul i-a zis:

- Cand aud pe cineva vorbind in chineza, stiu ca vine de acolo, cand aud pe cineva ca vorbeste frantuzeste, cunosc ca e din Franta, dar cand cineva injura, trag concluzia ca vine din iad, caci vorbeste limba demonilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu